lördag 3 mars 2012

Celine Dion is in the place

What a city it is. Bangkok. Jag tycker mycket om den. Under de fyra månader jag spenderade i Asien under 2006 tror jag att jag hamnade i Bangkok minst tio gånger. Och jag åker gärna hit igen.

Kanske är jag just nu lite färgad av att jag just kom från en pub där jag såg Robin van Persie avgöra i 92:a mot Liverpool på Anfield. Såna kvällar.

Har ni glömt hur ledmotivet till Titanic låter så är Bangkok the place to be. Vi har hört den i femtiotvå versioner nu under knappt två dagar. Senast: uckulele. Panflöjt verkar vara en favorit annars.

Julie gillar också Bangkok. Alla ska prata med henne, dra i tår och händer. Och hon bara skrattar. Sen frågar de: "How old?", vi svarar: "Seven months" och då säger de: "Ohh, seven months. Look like seventeen".

Är hon så stor?

Vi har en vattenläcka på rummet. Har med den där Julie och en ny tand att göra. Rinner friskt. Hon ska ju få I sig vätskan. Inte ur.

Vårt poolområde går inte av för hackor alltså. Kan komma med bildbevis senare.

Bebis gillar som sagt Bangkok. Det är fotografen hon har svårt för.

Och nu ska det gå att kommentera lättare.

/Kalle

1 kommentar:

  1. Så du har fixat till det...Tycker inte att fröken Julie är riktigt lik sej på bilden ovan. Så högt upp ni bor. Kramar! Ps. jag är ingen hubot.

    SvaraRadera